Ukoliko vam se na putovanju desi nezgoda, razbolite se ili se ukaže potreba za neodložnom hirurškom intervencijom i boravkom u bolnici, ovo osiguranje vam pomaže da dobijete adekvatnu pomoć. Polisa Generali Osiguranja se u takvim situacijama koristi kao sredstvo plaćanja usluga medicinske pomoći, a troškovi se u potpunosti prenose na osiguravajuću kuću.
U saradnji sa asistentskom kompanijom Europ Assistance, Generali Osiguranje svim svojim osiguranicima obezbeđuje brzu i kvalitetnu medicinsku, putnu i pravnu pomoć u više od 200 zemalja sveta.
Tokom boravka u inostranstvu, služba Europ Assistance daje prve lekarske savete u hitnim slučajevima, upućuje na najbližeg lekara ili zdravstvenu ustanovu. U zavisnosti od ugovorenog nivoa osiguranja (Standard, Gold ili Green) organizuje i hitnu dostavu lekova, organizuje i plaća troškove medicinske evakuacije i repatrijacije i organizuje pružanje usluga putne i pravne pomoći u inostranstvu.
Dežurni centar Europ Assistance je osiguranicima na raspolaganju 24 časa dnevno. Pozivom dežurnog centra, čiji se broj nalazi na polisi, ili slanjem SMS poruke bićete upućeni na adekvatnu medicinsku ustanovu ili lekara.
Osiguravajuće kompanije:
![]() |
![]() |
![]() |
Putno osiguranje u inostranstvu
Putovanje je radost!
Obezbedite sebi:
- neophodni lekarski tretman za vreme boravka u inostranstvu
- lekove, rengenski i ultrazvučni pregled
- medicinski prevoz i hospitalizaciju
- povratak dece u zemlju prebivališta*
- povratak bolesnika u zemlju prebivališta*
Nadoknadite štetu:
- u slučaju gubitka ili krađe prtljaga
- u slučaju kašnjenja avionskog leta*
Obezbedite:
- pravnu zaštitu
- prevodilačke usluge
- pomoć u slučaju gubitka ili krađe dokumenata*
*Ekskluziv paket
[contact-form-7 id=”9540″ title=”Pitajte nas forma”]