Jumbo Travel – reč urednika

Jumbo Travel – verujte plavom slonu

Ideja o formiranju agencije Jumbo Travel je nastala 1999. godine na jednom putovanju. Reč Jumbo koju sam ugledao na jednoj zgradi mi je bila prva asocijacija na jednu knjigu koju sam često čitao dok sam bio dete. Sigurno znate priču o slončetu Dambo koje leti ?

Jumbo Travel
A verovatno ne znate kako se zove njegova majka, koja ga je volela i sa njegovim klempavim ušima. Da vam kažem, to je gospođa Jumbo ( Džambo). 7 godina kasnije nastao je Plavi slon. Te 2006. izložio sam ideju jednom poznaniku i on je za veoma kratko vreme napravio logo i početni dizajn. U početku Jumbo Travel je bila agencija za prodaju avionskih karata. Posle samo 3 meseca dobili smo IATA licencu sa kojom smo počeli samostalnu prodaju avio karata. Ubrzo zatim se pojavila potreba da u svoju ponudu uvrstimo hotelski smeštaj u celom Svetu. Doneli smo odluku da formiramo tim koji će se baviti tim poslovima i fokusirali smo se na velike dobavljače hotelskog smeštaja pretežno iz Engleske, Nemačke, Amerike i Izraela.
Posle dve godine ukazala se potreba za formiranjem voznog parka za prevoz putnika po sistemu najma vozila sa vozačem tako da smo formirali još jedan tim koji se isklučivo bavi prevozom. Jedina smo agencija u Beogradu koja se bavi prevozom svojih putnika na aerodrom Beograd, i ta usluga je potpuno besplatna za putnike koji rezervišu individualne aranžmane kod nas.
Zahvaljujući odličnoj saradnji sa rezervacionim sistemom Amadeus počeli smo primenu online tehnologija i bili smo među prvim agencijama koje su ponudile online  prodaju avio karata i hotelskog smeštaja u Srbiji. U saradnji sa Amadeusom i Bankom Intesa prva smo agencija u Srbiji koja  je 2012. ponudila plaćanje avio karata karticama u bezbednom okruženju 3D Secure.
2014. smo dobili licencu velike svetske železničke kompanije, DB Deutsche Bahn tako da smo jedina agencija u Srbiji koja se bavi direktnom prodajom železničkih karata za sve vozove u Evropi. Poslednjih godina smo intezivirali prodaju putnih zdravstvenih osiguranja jer smo uvideli koliko je važno da putnici budu osigurani u inostranstvu i na taj način se u slučaju bolesti ne izlažu ogromnim troškovima lečenja.

2016. godine smo dobili priznanje za bezbedno online prodajno mesto – eTrustmark koji se dodeljuje pod pokroviteljstvom Evropske unije i Ministarstva za privredu republike Srbije.
Jumbo Travel danas ima tim ljudi raspoređenih po sektorima koji se međusobno dopunjuju i sarađuju.

2017. smo od AirSerbia dobili titulu Preffered Agent kao krunu izuzetne saradnje koju smo ostvarili u poslovanju sa našom avio kompanijom.
Poštujemo tradicionalne vrednosti i na prvom mestu nam je zadovoljenje potreba klijenata. Individualno pristupamo svakom putniku jer smatramo da svako putovanje treba da bude drugačije. Vremenom smo promenili mnogo toga a stalne i česte promene su neophodne za stabilno fukcionisanje i napredak.
O nama najviše govori slogan koji je nastao na jednoj plaži 2010. godine – verujte plavom slonu, jer je vaše poverenje za nas najvažnije.

Igor Vranješević, Jumbo Travel