Projekat „Ja volim Francusku“

Posle skoro tri decenije, turistički potencijal između Srbije i Francuske ponovo počinje da oživljava. Nakon uspešne medjunarodne konferencije „Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu“ u aprilu prošle godine u Beogradu, i ove godine od 22-25. septembra udruženje „Ja volim Francusku“, je ponovo u saradnji sa raznim partnerima nastavilo da promoviše turistički potencijal Srbije.

Među firmama koje su učestvovale u ovom projektu je i Jumbo travel, te je na velikoj konferenciji za štampu za novinare 25. septembra između ostalih i predstavnik Jumbo travela dao intervju.

Prisustvo šest francuskih novinara kao predstavnika najeminentnijih francuskih medija je veoma značajno, jer su mogli lično da se uvere u veliki potencijal srpskog turizma, veliko kulturno nasleđe i prirodno bogatstvo naše zemlje. Na konferenciji su preneli svoje prve utiske o srpskim turističkim atrakcijama, ali su ih i poneli sa sobom. Bilo je veoma interesantno čuti njihove utiske i videti se očima iz njihove perspektive.
Mediji čiji predstavnici su bili u poseti su: „Tour Mag“(www.tourmag.com), „Quotidien du tourisme“(www.quotidiendutourisme.com), Magazine „La Provence“(www.laprovence.com/region), „Magazine „Proces Alimentaire“(www.processalimentaire.com), Magazine „Prestige““ et Sante“(www.magazineprestige.com), Magazine „Infosvin“(infosvin.eu)

Bila je organizovana poseta i promocija turističkih potencijala Beograda, Topole i Oplenca, kao i Zlatibora. Prepoznato je veliko interesovanje francuskih turista za upoznavanjem srpskog nasleđa, tradicije, prirodnih lepota, srpske gastronomije i običaja. Planirano je da se o domaćim turističkim destinacijama dosta piše i u najčitanijim francuskim medijima.

Ovo je zaista veliki događaj, važan za turistički razvoj naše zemlje i veoma smo ponosni što je i Jumbo travel bio deo ovog izuzetnog projekta.

Foto izvor: Press centar UNS/Ivan Mitić

« 1 од 2 »