Pre par dana se brzo raširila vest o “zarobljavanju” srpskih turista na Zanzibaru. Nismo očekivali da će se tako nešto dešavati poslednje nedelje u godini ali šta je tu je. Od nekoliko desetina brojka je narasla do 600 turista koji imaju problem zato što je Fly Dubai otkazao letove za Zanzibar i tako ostavio turiste na cedilu.
Za neupućene približićemo činjenice:
- FlyDubai je niskobudžetna avio kompanija u vlasništvu Vlade Emirata (UAE). Oni tvrde da ona nije ćerka avio kompanije Emirates ali ima istog vlasnika
- Vlada Emirata je donela odluku da od 25.decembra obustavi vazdušni saobraćaj sa 4 države u Africi: Tanzanija, Kenija, Etiopija i Nigerija
- Razlog – sprečavanje širenja Omikron soja virusa korona Covid-19
- Obustava je prvobitno bila od 25.decembra do 31.decembra ali je ubrzo produžena do 10.januara
Tako su putnici koji su imali avio karte na relaciji Dubai – Zanzibar – Dubai došli u situaciju da ne mogu da ih iskoriste.
Jumbo Travel je za otkazivanje letova saznao dan ranije pa smo odmah obavestili naše putnike i preduzeli sve da ih prebacimo na avio kompanije koje lete.
Sve FlyDubai avio karte koje nisu iskorišćene smo odmah refundirali i novac upotrebili za kredit prilikom kupovine novih avio karata preko Dohe ili Istanbula.
Već tada je za nas i naše putnike taj problem bio rešen. Svakako se radi o domenu više sile na koji smo jedino mogli da utičemo tako da pružimo punu podršku i brza rešenja našim klijentima.
Putnici koji su svoje avio karte kupili na sajtu avio kompanije ili na raznim inostranim sajtovima za prodaju avio karata su imali problem sa komunikacijom i nisu mogli tako brzo da reše svoj problem.
To je zapravo uloga licencirane agencije – da pruži punu podršku klijentima 24/7 kada god je to zaista i potrebno.