Aviokompanija Lufthansa

Aviokompanija Lufthansa je deo Lufthansa Grupe, vodeće avio grupe u Evropi i član Star Alliance – najvećeg saveza avio kompanija na svetu. Prvi avion ove aviokompanije sleteo je na naš, beogradski aerodrom, još davne 1967. godine. Danas, 48 godina kasnije, aviokompanija Lufthansa ima 4 direktna leta svakog dana – dva za Frankfurt i 2 za Minhen, što ukupno čini 28 letova nedeljno.
Ove zime aviokompanija Lufthansa leti do 197 destinacija širom sveta,odnosno ima 9.900 letova nedeljno. Uz Miles&More, program lojalnosti za sve one koji često putuju, novu modernu flotu, prvoklasni zabavni program tokom leta, aviokompanija Lufthansa je kompanija koja uvek pruža svojim putnicima „dodatnu vrednost” vodeći računa o njihovim potrebama, komforu, bezbednosti i dokazujući se kao veoma ekološki odgovorna kompanija. U svojoj floti raspolaže najvećim avionom na svetu tipa Airbus A380 kao i najnovijim tipom boinga – Boeing 747-8.
Aviokompanija Lufthansa
6 novih turističkih „destinacija iz snova“
Od jeseni 2015. aviokompanija Lufthansa nastavlja da proširuje mrežu svojih letova novim i atraktivnim destinacijama. Od decembra uvodi direktne letove iz Frankfurta do Malea, glavnog grada ostrva Maldivi i do Mauricijusa. Maldivi, ostrvo u Indijskom okeanu je poznato kao jedno od najlepših svetskih destinacija sa svojim prelepim peščanim plažama sa palmama i mogućnostima za sve vrste sportova na vodi i pod vodom.
Putnici iz Srbije, iz Beograda, će imati dobru vezu preko Frankfurta u istom danu 2 puta nedeljno do Malea, glavnog grada ostrva Maldivi i potrebno je da za povratnu kartu izdvoje od 699 evra, a do Mauricijusa od 879 evra uključujući sve aerodromske takse.
Mauricijus, još jedno rajsko ostrvo u Indijskom okeanu nudi zanosnu mešavinu belih peščanih plaža, tirkiznog mora i tropske klime. Mauricijus ima dosta da ponudi svim turistima zainteresovnim za kulturu, prirodu i sport, a takođe je veoma interesantna i kuhinja u kojoj se osećaju francuski, indijski i kreolski uticaj.
Osim direktnih letova za Maldive i Mauricijus iz Frankfurta, kompanija uvodi i direktne letove do Kankuna, Tampe, Nairobija i Paname.
Cena iz Beograda preko Frankfurta do Tampe je od 589 evra, do Nairobija 609 evra, do Kankuna od 1009 evra i do Paname od 1289 evra sa svim uključenim taksama za kupovinu preko interneta.
Leteći avionima tipa Airbus 340-300 iz Frankfurta putnici će moći veoma komforno da dođu so sunčanih plaža i egzotičnih predela. Tokom leta u Business, Premium economy i Economy klasi sa ukupno 298 sedišta, putnici mogu da očekuju uobičajeno visoki nivo Lufthansa komfora u kabini najnovijeg dizajna u svim klasama: sedište u Business klasi može pritiskom na dugme da se transformiše u komforan ravan krevet 1.98 m dužine, dok veći prostor za noge i razmak između sedišta očekuju putnike nedavno uvedene Premium Economy klase. Bogat zabavni program tokom leta nudi se u u svim klasama putovanja kao i FlyNet, bežični internet…
Od 25. septembra 5 puta nedeljno tokom letnjeg reda letenja i 4 puta nedeljno zimi aviokompanija Lufthansa će leteti za Tampu, svoju treću po redu destinaciju u Floridi pored Majamija i Orlanda. Tampa i njena okolina obiluju atrakcijama koje privlače turiste: Busch Gardens zabavni park, Adventure Island water park, Florida Aquarium, te zabavni park Legoland. Od kulturnih znamenitosti treba izdvojiti Dali muzej, kao i plaže sa belim peskom koje privlače mnogobrojne turiste u ovaj region kao i izvanredni tereni za golf. Tampa je poznata i kao mesto rođenja komercijalne avijacije kada je pre 100 godina, prvi komercijalni let u istoriji bio izmedju St. Petersburga i Tampe 01. januara 1914.
Od 27. oktobra aviokompanija Lufthansa leti direktno za Nairobi, glavni grad Kenije. Avion tipa Airbus A340-300 leti iz Frankfurta za Nairobi 4 puta nedeljno u zimskom redu letenja 2015/16. odnosno 5 puta nedeljno od 11. decembra.Za ovaj let postoji veliko interesovanje turista.
Lufthansa putnici će na afričkom kontinetu moći da dožive veoma živopisnu metropolu. Kenijski glavni grad ima mnogobrojne atrakcije. Putnici na primer mogu da otkriju afrički muzej istorije i nacionalni muzej. Turisti mogu da uživaju u afričkoj kuhinji u restoranima I na pijacama. Svega nekoliko kilometara od centra grada možete da posmatrate divlje životinje u nacionalnom parku.

Od 08.decembra 2015. do meksičkog grada Kankun aviokompanija Lufthansa će leteti 2 puta nedeljno od decembra do aprila. Taj uzbudljivi grad žurki na poluostru Jukatan nudi plaže sa finim peskom duž obale Kariba za pravi odmor tokom dana, a uveče impresivno zabavan noćni zivot. Kankun je i idealna tačka za ljubitelje kulture zbog blizine Čičenice, naseobine Maja koja je na listi svetske kulturne baštine.
Od 27. Marta 2016. aviokompanija Lufthansa će leteti 5 puta nedeljno do Paname. Proširuje saradnju sa panamskom kompanijom Copa Airlines. tako da će Lufthansa putnici u budućnosti moći veoma jednostavno da dođu do 50 destinacija u Centralnoj,i Južnoj Americi kao i na Karibima.
Panama poslednjih godina beleži jak ekonomski razvoj. Važan bankarski sektor, povoljna geografska lokacija i dobra infrastruktura su razlozi za poslovno putovanje u ovu zemlju u Centralnoj Americi. Netaknute plaže i velik broj nacionalnih parkova sa tropskim šumama, panamski kanal i lavirint starog grada obećavaju turistima nezaboravno putovanje.
Od leta 2016. Lufthansa putnici mogu da uživaju u proširenoj ponudi letova ka Severnoj Americi. Aviokompanija Lufthansa uvodi direktan let iz Minhena za Denver 11. maja 2016.
Od 29. aprila 2016. aviokompanija Lufthansa uvodi novi direktan let iz Frankfurta do San Hozea u Kaliforniji. To će biti prvi direktani let do Silikonske doline sa nekog evropskog aerodroma avionom tipa Airbus A340-300, 5 puta nedeljno.
Područje grada San Hoze ima 3.3 miliona stanovnika i nalazi se u srcu Silikonske doline, sedišta korporacija i inovativnih kompanija koje koriste visoke tehnologije. Pored najpoznatijih brendova u internet svetu, to područje je takođe sedište vode ih kompanija iz sektora medicine, farmacije, biotehnologije. Veliki broj proizvođača automobile ima takođe ovde svoje istraživačke laboratorije.
San Hoze je takođe i atraktivna turistička destinacija, idealna polazna tačka za otkrivanje Severne Kalifornije. Mnoga ataktivna mesta i nacionalni parkovi su blizu, tako da je San Hoze dobra alternative za putovanje u odnosu na San Francisko koji je udaljen samo 70 kilometara.
 

Aviokompanija Lufthansa – novi koncept tarifa za Evropu

Za prodaju od 28 jula i putovanja od oktobra aviokompanija Lufthansa je uvela novi concept cena za letove u Evropi. “Light”, “Classic” i“Flex” su 3 nove vrste tarifa u ekonomskoj klasi koje nude različite pakete usluga u zavisnosti od cene i putnici mogu da izaberu jednu u skladu sa svojim željama. Rezervisana vrsta tarife može biti dopunjena dodatnim uslugama.
Želja mnogih putnika je bila da plate samo za one usluge koje koriste. Novim konceptom cena to im je upravo i omogućeno. Svaki putnik može sada da individualno kreira svoj let uključujući usluge koje mu odgovaraju. Opcije u ekonomskoj klasi Light, Classic and Flex su transparentnije i omogućavaju putnicima u ekonomskoj klasi da biraju izmedju više opcija.
Opcije cena se razlikuju u pogledu količine dozvoljenog prtljaga, mogućnosti rezervacije sedšta, mogućnosti promene i otkazivanja leta. Imamo izbor između potpuno fleksibilne cene za biznis klasu i 3 vrste cena u ekonomskoj klasi.
Sve cene uljučuju let, jedan ručni prtljag do 8 kg, užinu i piće, rezervisano sedište 23 sata pred let kao i nagradne i statusne milje. Opcije cena i uključenih usluga su sada transparentnije. Mogu da se kombinuju različite vrste tarifa u odlasku i povratku sa razlčitim opcijama za prtljag. Dodatni servisi kao što su sedište sa više prostora ili upgrade u biznis klasu može da se rezerviše posebno i nakon što je karta kupljena.
Economy Light
je najekonomičnija opcija za one koji putuju samo sa ručnim prtljagom i ne treba im im nikakva fleksibilnost u pogledu putovanja. Light tarifa do Frankfurta iznosi 109 evra, do Minhena 119. Ova opcija ne daje mogućnosti za promenu niti refundaciju. Ako žele, putnici mogu dodatno da rezervišu prtljag do 23 kg (od 15 evra po pravcu ako kupuju preko interneta ili svoje agencije) ili da rezervišu sedište (10 evra po letu) u bilo koje vreme posle rezervacije pre početka putovanja.
Economy Classic
Classic cena uključuje jedan prtljag do 23 kg. Ta opcija takođe nudi dodatnu mogućnost za mnoge putnike da rezervišu sedište dok rezervišu kartu. Na kraju, Classic cena je fleksibilnija od Light tarife pošto može da se promeni let uz doplatu. Classic tarifa do Frankfurta iznosi 149 evra, do Minhena 159 evra za povratnu kartu.
Economy Flex
je fokusirana na putnike koji zahtevaju više fleksibilnosti u pogledu svojih planova za putovanje. Uz mogućnost besplatne rezervacije sedišta flex tarifa nudi mogućnost promene bez dodatnih troškova i mogućnost refundacije karte uz doplatu. Flex tarifa je u principu skuplja od Classic za 60 do 160 evra, u zavisnosti od rute, kad je reč o Frankfurtu iznosi 209 evra, a o Minhenu 219 evra.

Business klasa

Osim 3 ekonomske klase i dalje će postojati biznis klasa koja uključuje sve uobičajene servise i pogodnosti te klase putovanja kao što je pristup salonima, dozvoljeni prtljag 2 x 32 kg, rezervaciju sedišta i slobodno sedište do njega i prioritetno ukrcavanje na let. Moguća je puna fleksibilnost za promenu i refundaciju bez penala. Biznis klasa je raspoloživa do Frankfurta po ceni od 489 evra, odnosno do Minhena od 499 evra.
Aviokompanija Lufthansa je uvela novi koncept tarifa u isto vreme kad i Austrian dok je SWISS već uveo novi koncept od 23. juna.
 
Lufthansa Premium Economy Class
Novo iskustvo putovanja uz komforna, nova sedišta i do 50% više mesta uz razumnu cenu.

Aviokompanija Lufthansa je po prvi put za 35 godina uvela kompletno novu klasu putovanja. Lufthansa Premium Economy Class nudi putnicima znatno više prostora, komfora i dodatnih pogodnosti pre i za vreme leta, ali je bliža ekonomskoj nego biznis klasi u pogledu prosečne cene. Za putovanje u novoj klasi putnici iz Beograda bi, na primer, trebalo da izdvoje za povratnu kartu do Njujorka od 1069 evra, Boston od 1099 evra, Čikago od 1169 evra za Vašington 1189 evra.
Novu klasu putovanja odlikuje dizajn visokog kvaliteta, ima 21 do 52 sedišta u zavisnosti od tipa aviona. Oprema aviona novom klasom putovanja se odvija postepeno i do kraja godine celokupna dugolinijska flota bice opremljena novim sedistima.
50% više prostora
U zavisnosti od tipa aviona sedišta su do 3 cm šira i omogućavaju veću privatnost i u proseku 10 cm više prostora sa strane zahvaljujući tome što svako sedšte ima svoj naslon za ruke i centralnu konzolu izmedju sedišta. Naslon za ledja može da se spusti i nagib sedišta je znatno veći, 97.5 cm. Naslon za glavu može da se podesi na željenu visinu i može da se proširi. Svako sedište ima držač za bocu, električnu utičnicu i mnogo mesta za odlaganje stvari što omogućava relaksirano putovanje.
Dodatne usluge za putnike Premium Economy klase
Za ovu klasu putovanja dozvoljena su 2 prtljaga do 23 kg, dva puta više u odnosu na ekonomsku klasu. Uz naknadu od 25 evra putnici mogu da uživaju u komforu biznis salona pre leta. Mogu da uživaju i u “Welcome lounge” uz naknadu od 50 evra. Do sada su ovi saloni bili otvoreni samo za statusne putnike i nisu bile raspoložive ni za doplatu. Check-in (registracija za let) i procedura za ukrcavanje na let kao i pravila za ručni prtljag su iste kao u ekonomskoj klasi.
Unapredjen servis očekuje putnike Premium Economy klase tokom leta. Najpre imaju piće dobrodošlice, bocu za vodu pored svakog sedišta kao i i besplatan visokokvalitetni komplet sa raznim praktičnim potrepštinama za put. Meni je predstavljen na posebnoj meni karti i poslužen u porcelanskom posudju.
Putnici mogu da biraju bogat program za zabavu tokom leta koristeći vlastiti ekran na dodir koji služi i kao kontrolor za video igrice. Ekrani su 11 “ili 12 “, u zavisnosti od tipa aviona što je najmanje 2 putaveća dimenzija nego u ekonomskoj klasi. Širok izbor magazina i novina upotpunjuju zabavu tokom leta.
Novo iskustvo putovanja u biznis klasi na dugim letovima
Putnici od avgusta mogu da uživaju u potpuno novom servisu tokom dugih letova. Stjuardese će sada da usklade svoj servis sa ritmom putnika kako bi odgovorili njihovim individulnim potrebama kao u vrhunskim restoranima. Nakon što stjuardesa toplo pozdravi svoje putnike uzima njihove porudžbine i služi ih na poslužavnicima sa keramičkim posuđem. Hrana je servirana direktno iz kuhinje. Kolica su zamenjena poslužavnicima.
Vodeća evropska avio kompanija
Po peti put u nizu aviokompanija Lufthansa je dobila nagradu kao vodeća evropska avio kompanija u septembru ove godine u Sardiniji. Stručnjaci iz oblasti turizma i putovanja su takođe odlikovali nagradom za “vodeći evropski salon” salone na aerodromu u Frankfurtu.
Nedavno je aviokompanija Lufthansa dobila i druge nagrade: u junu u kategoriji “Najbolja avio kompanija preko Atlantika” i “Najbolja avio kompanija u Zapadnoj Evropi. Kompanija je dobila i nagradu za “ Najbolji svetski salon Prve klase” kao i “Najbolja kompanija na kratkim letovima” Sa inovacijama kao sto su Premium Economy Class i novi restoran servis u biznis klasi aviokompanija Lufthansa čini značajne korake da postane aviokompanija sa 5 zvezdica.
Sve informacije u vezi sa rezervacijom i kupovinom avio karti za sve destinacije aviokompanije Lufthansa možete dobiti putem telefonskog broja 011/303-88-77  ili putem e-mail adrese avio-karte@jumbo.rs

Prijavite se na naš Newsletter i budite uvek u toku sa našim ponudama